Akçakoca Mutlu Pansiyon


ÇINAR CADDESİNDE DENİZE SIFIR,SUİT TELEVİZYONLU ODALAR,KALORİFERLİ VE 24 SAAT SICAK SULU ÇOK MEMNUN KALACAĞINIZ BİR AİLE ORTAMI.
YAKLAŞIK 20 YILDIR,12 ODA 30 YATAKLA,YENİLİKÇİ ANLAYIŞLA AKÇAKOCA TURİZMİNE GETİRDİĞİMİZ DİNAMİZİMLE HERZAMAN HİZMETİNİZDEYİZ.
TATİLİN KEYFİ MUTLU PANSİYONDA ÇIKAR.
GÜNDÜZ ÖNÜNÜZDEKİ DENİZ VE GÜNEŞ,AKŞAM
BALIK,YÜRÜYÜŞ,BAR,CAFE.
AKÇAKOCANIN EŞSİZ GÜZELLİĞİ VE EĞLENCESİYLE KEYİF DOLU ZAMANLAR...

KIŞ DÖNEMİNDE DE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE ODALARIMIZI VERİYORUZ.

MUTLU PANSİYON POLİTİKASI
-TÜRKİYEDEKİ PANSİYONLAR ARASINDA ÖNCÜ KONUMUNU OLUŞTURMAK ÜZERE GEREKLİ BİLGİ VE TECRÜBEYİ KULLANIR.
-EĞİTİMLİ VE DENEYİMLİ ÇALIŞANLARIYLA TÜM MÜŞTERİLERİNİN GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ DOĞRULTUSUNDA MÜKEMMELLİĞE ULAŞMA ÇERÇEVESİNDE SÜREKLİ YENİLENMEYİ VE İYİLEŞTİRMEYİ KARARLILIKLA SÜRDÜRÜR.
-MÜŞTERİ ODAKLI ÇALIŞIR.

MUTLU PANSİYON MİSYONU
MÜŞTERİLERİNE BEKLENTİLERİ PARALELİNDE EN ÜST STANDARTLARDA HİZMET SAĞLARKEN DİĞER YANDAN DA ÇEVRE VE TOPLUM DUYARLILIĞI İÇİNDE MÜŞTERİLERİNE EN ÇOK KEYİF ALACAĞI MUTLULUĞU YAŞATMAYA YÖNELİK FAALİYETLERİNİ GÖSTERİR.

MUTLU PANSİYON VİZYONU
MÜŞTERİLERİNİN MUTLULUĞUNU DAİMA GÖZ ÖNÜNDE TUTARAK DEĞİŞİM GEREKLİLİĞİNİ BENİMSEYİP DÜNYA VE TÜRKİYEDEKİ YENİLİKLERİ YAKALAMAK,MÜKEMMEL BİR TATİL KEYFİ YAŞATACAK MUTLULUĞU DAİMİ SÜRDÜRMEKTİR.

MUTLU PANSİYON DEĞERLERİ
-DÜRÜSTLÜK VE ŞEFFAFLIK
-SORUMLULUK VE GÜVEN
-REKABET VE ADALET
-YARATICILIK VE MÜKEMMELİYET
-KARŞILIKLI SAYGI VE SEVGİ
-MEMNUNİYET VE MUTLULUK



FİYATLAR:2011 Sezonu iki kişik oda fiyatları cephesine göre 50-70 tl arası değişiyor 


İLETİŞİM VE REZERVASYON İÇİN..
E-Mail:cagdasmo@hotmail.com
Tel:03806116655 - 03806113380

28 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim için berbattı.... Mutlu Pansiyonu beğenmedim hiç. Çok pişman oldum. Egeden ve Akdenizden şaşmamak lazım. Yaşadığım en kötü 4 gündü. Konuştuğumuz fiyatın üstünde ödeme yaptık. Pansiyonu İşleten Aynur hanım bence turizm işini iyi öğrenmeli vede konuşma üslubunu.

Adsız dedi ki...

sayin adsiz cisim..bu mesajim özelikle size.. almanyadan gittim ben gecen sene 7 gün kaldim pansiyonda..sorun orayla isletmecisiyle alakali degil bence insan kendini sevdirdimi yikik ahir bile köske dönüsür ki tertemiz sicak ortam.ben oglumla harika zaman gecirdim, buarada 4 gün kalmissiniz ama isletmecinin bile adini ögrenememissiniz.. ben o insanlarla hala gòrüsüyorum 1 sene gecmesine ragmen herkeze tavsiye ederim
Ayten ablacim grsmek dilegiyle hersey icin tsklrr gurbetden Gülsen ve Batuhan.sevgilerle..

Adsız dedi ki...

sayın ikinci adsız cisim... siz ayten hanımın yakınısınız bu çok belli. Ben yaşadığımı anlattım halen düşününce içim ülperiyor sayesinde akçakocadan soğudumm.. kaç kişiyle çıkışta sıkıntı yaşadığını gördük... size uygun olabilir ama biz hiç memnun kalmadık. Ahırlada kıyaslayamam mutlu pansiyonu çünki ahır görmedim hiç....

Adsız dedi ki...

şimdiden tısdık bizde gitmiyoruz :)

Adsız dedi ki...

Ayten Hanım, güler yüzlü görünümlü ancak yılan gibi sokan bir turizm işletmecesidir. Etrafındaki tüm pansiyonları kötülemektedir. Ancak bir lira için tirtir titremektedir. Aşırı cimridir. Pansiyona güya herkesi almadığını ifade etmekte ancak bulduğu ne idüğü belirsiz kişileri almaktan da geri kalmamaktadır. Cebinizdeki tüm paranızı verseniz bile acımaz. Pansiyonun yatakları ve içi de inanın belki de Ayten Hanımdan yaşlıdır. Yataklarda yatıp uyumak zordur. Yahu koridorun ışığını bile açmıyor. Balkonda sadece bir lamba yanıyor. Değiştirmiyor bile patlak lambaları. İnsan yaşlandıkça cimrileşir derler, bu pansiyonun sahibi de aynen öyle.
Pansiyonla ilgili güzel yorumlar yapanlar Ayten Hanımın yakınlarıdır. Kendisi özellikle yazdırıyordur. Biz ailecek beş gece kalacaktık ancak üç gece dayanabildik. Çok üzüldük. Bir daha oraya asla gitmeyiz.

Adsız dedi ki...

BEN HAYATIMDA BÖYLE REZİL Bİ PANSİYON GÖRMEDİM, İNSANLARI KANDIRMAKTA ÜSTLERİNE YOK. HİZMET 0 HADİ HİZMETİ GEÇTİM SALAĞA YATIP İNSANLARI KANDIRMAYA ÇALIŞMAK GERÇEKTEN CAN SIKICI. PARA İÇİN Bİ İNSAN BU KADAR GÖZÜ KARA OLABİLİRMİ ? PANSİYON TAMAMEN PARA ÜZERİNE KURULMUŞ HİZMET MEMNUNİYET ADINA HİÇBİŞEY YOK. SİZİ Bİ KEZ UYDURSUNLAR SONRASI ONEMLİ DEĞİL AMA Bİ MÜŞTERİYİ UYDURURSUNUZ ARKASINDAN 30 TANE MÜŞTERİ KAYBEDERSENİZ BUNUN FARKINDA DEĞİLLER. GİTMEYİ DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR SAKIN GİTMEYİN SAKIN ! ARABANIZDA YATIN DAHA İYİ.

Adsız dedi ki...

yukarıdaki yazılanlar harfi harfine doğru ne yazıkki. böyle bir işletme ve işletmeci olamaz. işletme sahibi ayten hanım sabah bölük komutanı gibi iştima alıyo resmen. ben 2 gün dayanabildim bu duruma ve ve başka yere geçtim. ayten hanım başka pansiyonları kötüler kendi pansiyonu için akçakocanın en güzel yeri der sakın kanmayın. ayrıca fiyatta anlaşırsanız muhakkak imzalı kağıt alın yoksa ertesi gün fiyatı değişir. ben yandım siz yanmayın gidin plajda kalın hiç olmazsa rahatsız edeniniz olmaz

Adsız dedi ki...

berbat mı berbat işletmecilik ve hizmet anlayışından bihaber bir yer. bırakın tavsiye etmeyi anlatmaya değmez.

Adsız dedi ki...

mutlu pansiyon hem konum hem kalite olarak çok güzel bir yer,gidip görün herkes gerçeği yerinde görecek on numara beş yıldız.

Adsız dedi ki...

zevkler ve renkler tartışılmaz,mutlu pansiyona yıllardır gidiyoruz,mutlu olup dönüyoruz.

Adsız dedi ki...

mutsuzluğun tek adresi mutlu pansiyon.

Adsız dedi ki...

berbat bir yer.rezalet diz boyu.acilen kapatılmalı.

Adsız dedi ki...

yaşlı bir kadının kapris mekanı.para kazanmak için yapılmış alalede bir yer.

Adsız dedi ki...

Bende hic begenmedim suratsiz kadinin teki kimse oraya gitmesin eğer gerçekten tatil yapmak istiyorsanız o kadina da laf sokamam icimde kaldi

Adsız dedi ki...

böyle bi pansiyon olamaz para için herşeyi yapan bi kadın. İki lafından biri karşı pansiyon şu kadar alıyo. Eğer bu pansiytona gelirseniz geçmiş olsun hemen kaçın. Vee kesinlikleeeee ilk konuştuğunuzda ağzından çıkanı imzalatın. Muhakkakk fazla para yüklüyor. Tatilinizi zehir olmasını istemiyosanız kattiyen gelmeyin.

Adsız dedi ki...

Kesinlikle orda kalmayin . resmwn paramizla rezil oluyoruz.kisin ogrenciler kaliyor . ogrencinin parasi bana gecmesin diyor fakat cebimizdeki son kurusa kadar istiyor . buraya gelmeden once bize faturalar bana ait dedi buraya geldikten sonra faturalar size ait oldu . agzindan tek bi laf bile ciksa imzali kagit alin cunku sonra kabul etmiyor. Ben hayatimda boyle rexil bir yer gormedim acilen kapatilmali ve arkadaslar akliniz varsa kesinlikle burda kalmayin. Her ne diyorsa yalan . size ucuz bir konaklama oldgunu gosteryor fakat oyle degil. Hergun evin icine giriyor odalarmza giriyor suyu kapatyor resmen iskence paramla rezil oldum birdaha asla siz siz olun ogrencilerde dahil sakin burda kalmayin.!

Adsız dedi ki...

selamun aleyküm arkadaşlar.ben ankaralıyım akçakoca iki sefer geldim ayten hnmın pansiyonunda kalmak nasip olmadı çünkü hep doluydu.ama bizi cuma günü bütün pansiyonların dolu olduğu gün ortada bırakmadı.pansiyonu bıraktı o sıcakta bize yer temin etti bir başka yerden üstelik bizim için pazarlık etti yerleştirdi.oraya ALLAH razı olsun.kim işini gücünü bırakıpta yardımcı olur arabayla o sıcakta yer bulur.menfati olmadan.BEN DİYORUMKİ.AKÇAKOCADA AYTEN HNM GİBİ GÜLER YÜZLÜ ADAMI YOLDA BIRAKMAYAN YABANCILARA YARDIMCI OLAN İŞLETMECİLERE İHTİYACI VARDIR.SAHİP ÇIKIN AKÇAKOCA AYTEN HNMA.ALLAH RAZI OLSUN ...YOLUNUZ AÇIK OLSUN...

Adsız dedi ki...

berbat biyer

İsmini vermek istemeyen mutsuz musteri dedi ki...

Gecen sene Ankaradan akcakocaya 2 gun kafa dinlemeye gittik. Mutlu pansiyona rastladik. Ayten hanimi bilmem ama calisan 2 beyfendi vardi. Kafa dengi konusursaniz muhabbetleri iyi guzel eyvallah. E hadi oda konforuna gelirsek... bi kac odanin bulundugu koridorda 1 adet ortak mutfak bulunmakta. Oda banyolari cok ufak ve hijyen degil. Sicak su mu dediniz? Suyu acip uzun bi muddet bekledikten sonra sicak olmasada sicagi andiran bi sivi ile karsilastik. Cok sukur odada tv bulunmaktaydi. Yani demem o ki, zaten otel niyetine ugrayacam aksam gidip yatip sabah kalkip gidecegim diyenler gidebilir. Ama pansiyonda vakit gecirecekseniz eger tavsiyemdir baska yerler bakin. Ben yarin akcakocaya gidiyorum ve baska pansiyon tercih edecegim. İyi tatiller.

İsmini vermek istemeyen mutsuz musteri dedi ki...

Gecen sene oradaydim. Ozetlemek gerekirse oda hijyeni sifir! Koridorda ortak mutfak var. Oda banyosu ufacik hijyen sifir ve sicak su meselesine gelirsek suyu acip bir sure bekledikten sonra sicak gibi bi sivi akmakta. E balkonuna bisey diyemem balkondan ne beklerim ki? Ama balkon banyonun en az 2 katiydi. Eger kafa dengi olursaniz pansiyon calisanlari ile guzel sayilabilir sohbet edebilirsiniz. Ben sadece pansiyona gece uyumak icin gidecegim diyen varsa gidebilir ama az da olsa vakit geciririm pansiyonda derseniz baska yere bakin. Sahsen ben oyle yapacagim. Tesekkurler mutlu pansiyon bana dogru yolu gosterdigin icin...

Adsiz dedi ki...

Aynı sorunu bizde yaşadık resmen kabus gibiydi böyle seviyesiz biyer görmedim

Adsiz dedi ki...

Aynı sorunu bizde yaşadık resmen kabus gibiydi böyle seviyesiz biyer görmedim

Adsiz dedi ki...

Aynı sorunu bizde yaşadık resmen kabus gibiydi böyle seviyesiz biyer görmedim

Adsiz dedi ki...

Rezalet ötesi kabus gibi fiyat konuşup geliyorsunuz ödeme yaparken bambaşka bi fiyat çıkıyor üstelik yalancı durumuna sokuyor yaşlı kadın sizi nasıl daha fazla para koparirim derdinde herseyi kullanmak yasak odayı kitleyip cikiyosunuz geldiğinizde kapı açık oluyor kadında hep bi memnuyetsizlik suratsizlik kisacasi rezillikten başka bişey değil daha ucuz fiyatta birçok alternatif var kimsenin bu tecrubeyi yasamasini istemem

Adsiz dedi ki...

Kesinlikle size katılıyorum bana kalırsa ya alzaymir yada dolandırıcı telde bi fiyatta anlasip güvenerek geliyosunuz yok ben öyle demedim vs

Adsiz dedi ki...

Çok güzel ifade etmişsiniz bugün yasadiklarimiz tamda buydu agziniza sağlık

Adsız dedi ki...

allah herkesin kalbie göe versin insan gibi insanlardan özellikle faydalanmadan menfat karşılık beklemeden yardımcı olanlara çok tşk ederim herkese saygılar.

Nilgün dedi ki...

Geçen hafta mutlu pansiyonda kaldık. Konumu ve deniz manzarası iyi ama işletmeci Ayten hanım maalesef gerçekten cimri. Kazanılan para daha iyi hizmet için kesinlikle pansiyona yatırım şeklinde dönmemiş. Her şey çok eski dolaplar kırık dökük. Oda içindeki buzdolabı leş gibiydi . Tuvalet ve banyo oda dışında ve çok eski. Balkon ortak. Yani basit bir şekilde balkonları ayırmak mümkün olabilirdi ama para harcamamak için bu da yapılmamış. Ocağı yakmak için konulan çakmak bile dolu değil. 15 kez elim acıya acıya yakabildim. Ayten hanıma dolu çakmak koysanız dedim ben yakamıyorun ocağı dedim pişkin bir şekilde ben yakıyorum dedim. sabah sıcak su yoktu yetkili de bulamadık . sonra ayten hanıma sıcak su yoktu deyince ilk kez böyle bir şikayet aldık sigorta atmış, sigortayı kaldırsaydınız diye gayet pişkin cevap verdi. sanki sigortanın yerini bilmek zorundayız. bir de yeni yıkanan nevresimlerin üzerine otutarak ütü yapmaya çalışırken yakaladım. elektrik harcanmasın diye ütü yapmıyor sanırım. tüm bunlara göz yumarım diyorsanız konum iyi deniz manzaralı..

Yorum Gönder

Sizde yorum yapın :)

Blog Archive

sayyac