FETHİYE MİSAFİREVİ PANSİYON



Senenin 12 ayı Tabiat ve tarihle iç içe bir tatil. Küçük otel MİSAFİR EVİ Fethiye Kaya köy Keçiler mahallesinde yer almaktadır.

Ben Filiz ALMALI (Boncuk) İstanbul’da uzun yıllar yoğun çalışma hayatı kariyer çabalarından sonra her şeyi bırakıp bir süre yurt dışında yaşamak değişik insanlar tanımak amacı ile 1997 yılında İngiltere’ye gittim 5 yıl yaşadıktan sonra tekrar ülkeme geri döndüm. Yeni hayatıma artık büyük şehirde devam etmek istemiyordum. Bu amaçla Güney sahillerimize doğru yola çıktım, ilk durağım eski bir arkadaşımı ziyaret etmek amacı ile KAYA KÖY’dü.
Kaya köy’e ilk geldiğim anda “İŞTE YAŞAYACAĞIM YER” dedim. Yani mitolojideki Zümrüt Anka kuşunun sesini duydum.
Ve 5 yıldır burada yaşamımı çok mutlu ve huzurlu bir şekilde sürdürüyorum.


Yıllardır evime gelip gidenler özellikle son 5 yıldır uzun süreli kalmaya gelen tüm dost ve akrabalarım bende buldukları rahat ve huzurun ve soframdaki lezzetin hiçbir yerde olmadığını söylüyorlar. Ve beni bir mekan işletmem için hep teşvik ediyorlardı. İstek üzerine işte MİSAFİR EVİ doğdu. Sizleri küçük otelimde ağırlamaktan memnun olacağım, eminim; sizde keyifli vakit geçireceksiniz.


Kayaköy/ Fethiye Muğla

Telefon : 00 90 252 618 01 62

Cep : 00 90 535 213 44 75

Email : info@kayamisafirevi.com

Web :http://www.kayamisafirevi.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Sizde yorum yapın :)

Blog Archive

sayyac