DATÇA HAYITBÜKÜ ALTUN PANSİYON

İlk olarak 1995 senesinde İstanbul'dan tatil için geldiğimizde çok sevdiğimiz Hayıtbükü'ne emekli olduktan sonra bu huzuru, doğayı ve denizi sizlerle paylaşmak için 2004 senesinde Altun Pansiyonu açtık. Kışın İstanbul'da yaşıyoruz, baharın ilk yeşeren filizleri ile birlikte Hayıtbükü'ne geliyoruz ve sizleri yaz boyunca Altun Pansiyon'da misafir ediyoruz...
maviyle yeşilin birleştiği noktada temiz denizi, geniş kumsalı, eşsiz doğasıyla kimilerinin hayal ettiği, kimilerininde gelip ayrılamadığı eşsiz bir cennettir. Birbirinden güzel koylarla süslenmiş yarımada adeta gelen yerli ve yabancı tüm ziyaretçilerini büyülüyor.
Şirin bir koy. Denizi tertemiz, serin ve tenha bir sahil.
Ormanlık bir mevkiide bulunmasından dolayı havası sürekli temiz bol oksijenli ve rutubetsiz olduğu için dünyanın bircok yerinden insanların tercih sebebidir. Tarihte de, Yarımadası'nın havasının insanları iyileştirdiğine dair rivayetler olduğu gibi günümüzde de kalp,dolaşım,sinir ve romatizmaya iyi geldiği bilinmektedir.Altun Pansiyon gürültüden ve araç trafiğinden uzak. Bahçesinde ağaçlar ve çiçeklerle süslü. Yılın yorgunluğunu atmaya müsait huzurlu bir aile pansiyonudur. Odalarda klima, mini bar, televizyon, 24 saat sıcak su, kablosuz internet, balkon ve eşsiz doğa ve deniz manzarası bulunmaktadır. Güler yüzlü hizmet anlayışımız sizi evinizdeymişsiniz gibi hissettirecek. Memnuniyet, temizlik ve kalite anlayışını ön planda tutarak ayrıcalıklı bir tatili yaşatmak için siz değerli konuklarımızı bu eşsiz cennete bekliyoruz. Restaurantımızda konuklarımıza kahvaltı açık büfe olarak verilmektedir. Kahvaltıda yöreye özgü çam ve kekik balı, zeytin, zeytin yağı, kekik, köy yumurtası, peynir, tereyağı, süt, bitki çayları, ve Marmaris köylerinden günlük alınmış domates, salatalık, biber, roka, tere ve meyve ikram edilmektedir. Bu kahvaltıyı esen meltem ile birlikte yapabilirsiniz.
Akşam yemeğinde de civar köylerden günlük toplanan sebzelerle yapılan birbirinden güzel çorba, zeytin yağlılar, kırmızı et, balık, tavuk, salata ve meyve ile Altun pansiyon tatilinizi tam bir ziyafete dönüştürmekte oldukça iddialı.
Yemekten sonra şark köşemizde semaverde çay veya nargile içip türk kahvesi keyfi yapabilirsiniz.

İLETİŞİM

Mesudiye Köyü, Hayıtbükü Mevkii Datça/MUĞLA
Tel:+090 0252 728 00 73 +090 0537 358 19 19
mailto:altun@altunpansiyon.com

Adsız dedi ki...

2011 Bayram

Yeşillikler içinde bir huzur yuvası.

Eşim ve 4 yaşındaki oğlumla internet üzerinden bulduk Altun Pansiyon'u yol biraz uzun olsada İstanbul'dan geldik.
Sabahları kuş sesleriyle uyanmak,arkasından mütiş bir kahvaltı,akşam yemekleri ve mezeleri çok güzel.Mutfakları çok temiz göz önünde,odalar temiz.Sahipleri ailecek işletiyorlar pansiyonu çalışanlar güler yüzlü.Oğlum çok rahat etti bahçeleri çok büyük.
Teşekkürler Altun Pansiyon ekibi 2012 Ağustosta görüşmek üzere.

Adsız dedi ki...

2011 BALAYI TATİLİMİZ.

Pansiyonu eşimin bir arkadaşının tavsiyesiyle bulduk.Rezervasyonumuzu yaptırdık.Pansiyona vardığımızda Funda Hanım tarafından karşılandık.Bize hemen türk kahvesi ikram etti.Ardından odamıza gittik.Butik pansiyon havasında temizdi odaları.Denize yürüyüş mesafesinde biz çok sevdik Hayıtbükünü.Sabahları köy yumurtası,bahçeden biber,domates,roka,biber,maydanoz 20 nin üzerinde kahvaltı,börekler daha ne yazayım bilemedim.Bu arada yemekler annne yemeği tadında eşim hamile bu yaz zor ama seneye kızımızla yine orada tatil yapmayı pilanlıyoruz.